Applaus!
Afgelopen donderdag hebben we tijdens onze personeelsbijeenkomst geapplaudisseerd.
Voor Henk, Marcel, Patrick, Erwin, Danny, Bert, Thea, Charlotte, Monique, Angela, Chantal, Myriam, Miranda, Inge, Evalyne, Nathalie en Rianne. De collega’s die betrokken zijn bij het reparatieproces. Oftewel medewerkers van de klantenservice, technisch opzichters en onze fantastische vakmannen die dagelijks op pad zijn om reparaties te doen bij onze huurders.
Waarom applaus?
Omdat we van onze huurders met een reparatieverzoek een 8,4 krijgen! Ook nieuwe en vertrokken huurders geven onze dienstverlening bijna een 8. Dat alles zorgt voor een hele mooie A-score in de benchmark.
Ook voor duurzaamheid scoren we diezelfde A en voor onderhoud en bedrijfslasten allebei een B.
Scores waar we heel blij mee zijn en waar we altijd weer kritisch naar kijken waar mogelijke verbeterpunten liggen. Vorig jaar kregen we van de huurders een score B en we zijn blij om te zien dat we door de acties die we hebben ingezet weer een A hebben behaald.
Op de site van branche-organisatie Aedes lees je meer over de landelijke resultaten: Aedes benchmark | Aedes-benchmark 2024