Compliment of klacht
Als huurder mag je van ons goede dienstverlening verwachten. Doen we het goed, dan horen we dat graag van je. Doen we het niet goed? Laat het dan ook weten. Daar kunnen we alleen maar van leren.
Samen gaan we voor de oplossing
Hoe goed we ook ons best voor je doen, er gaat wel eens wat mis. Ben je niet tevreden? Laat het ons dan weten. Samen zoeken we naar een oplossing. Bel ons via (055) 526 25 00 en laat je doorverbinden met de juiste persoon of maak een afspraak. In de meeste gevallen lossen we het probleem direct voor je op.
Klacht online melden of via de post
Kun je de klacht niet met de medewerker bespreken? Of komen jullie er samen niet uit? Meld je klacht dan online via Mijn Huis. Liever per post? Stuur het dan naar: Ons Huis, postbus 24, 7311 JG Apeldoorn. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Niet tevreden over de oplossing?
Ben je niet tevreden met de manier waarop de klacht door ons is afgehandeld? Of met onze oplossing? Dan kun je met je klacht naar de KLAC. Dit is een onafhankelijke klachtencommissie. De KLAC neemt je klacht alleen in behandeling als je deze eerst hebt ingediend bij Ons Huis.
We blijven verbeteren
We onderzoeken regelmatig hoe tevreden huurders zijn over onze dienstverlening. De resultaten gebruiken we om nog beter te worden. Lees meer over onze klanttevredenheidsonderzoeken.
Veelgestelde vragen over klachten:
Dat is vervelend. We horen graag waar je ontevreden over bent. Je kunt een klacht indienen via Mijn Huis
Of bel ons op (055) 526 2500
Wat vervelend. Je kunt ons dan aansprakelijk stellen. Doe dit schriftelijk (brief of e-mail) en zo snel mogelijk. Wij kijken dan of de aansprakelijkheid terecht is. Als dit nodig is, komen we langs om de schade te beoordelen.
Dat kan heel eenvoudig via Mijn Huis.
Wat vervelend dat je een klacht hebt. Je kunt via Mijn Huis je klacht indienen.
Als je niet tevreden bent, zien we dat als een klacht. We lossen dat graag zo snel mogelijk voor je op.
Dan kun je terecht bij de Klachtencommissie Woningcorporaties Stedendriehoek (KLAC). De KLAC is een onafhankelijke en onpartijdige regionale klachtencommissie.
Gebruik het Klachtenformulier KLAC om een klacht in te dienen bij de regionale Klachtencommissie.
Stuur het ingevulde formulier per e-mail naar: klac.stedendriehoek@gmail.com.
De KLAC neemt een klacht alleen in behandeling als je deze eerst hebt ingediend bij Ons Huis en als jij vindt dat wij de klacht niet goed hebben afgehandeld.
Lees meer informatie in de KLAC-folder.